Politica de Retur
1. Trebuie sa sunati la firma de curierat si sa chemati curierul la adresa dvs sa va ridice pachetul.
2. Trebuie sa stiti ca plata transportului catre noi este suportata de dvs conform conditiilor de pe site, in cazul in care nu va place produsul sau doriti schimbul cu alt produs / sau restituirea banilor / sau masura pe care ati comandat-o si pe care ati primit-o doriti sa o schimbati.
a.) in cazul unui retur al a unei comenzi, suma transportului nu va fi restituită, această regulă aplicându-se la toate comenzile indiferent de valoare (suma restituita va fi doar cea a produsului/produselor returnate.)
b.) in cazul unui retur al unei comenzi cu transport gratuit, (suma totala peste 249 lei), la returnarea produsului sau produselor, la restituirea sumei de bani se va opri contravalorea transportului de 20 lei.
c.) in cazul in care ati comandat mai mult de 6 bucati din acelasi produs, ele nu pot fi returnate deoarece le facem pe comanda cu masurile solicitate de dumneavoastra. Ne rezervam dreptul la produsele pe comanda sa nu poata fi returnate.
3. In cazul in care produsul a fost deteriorat din fabrica / s-a gresit masura / s-a gresit produsul din pricina noastra sau produsul nu corespunde cu ce este pe site, taxele pentru schimbarea produsului vor fi suportate de catre firma noastra.
In cazul acesta trebuie sa ne atasati fotografii cu produsul pe adresa de e-mail contact@andrarose, se verifica si primiti raspuns in cel mai scurt timp din partea unui operator.
In cazul in care clientul nu mai doreste schimbarea produsului cu cel comandat inital pe site, taxa transportului va fi suportata de catre client. In cazul acesta trebuie sa expediati coletul catre sediul nostru la adresa: Strada Anibal Teohari, Nr. 3, Sector 5, Bucuresti, la sediul AndraRose, telefon 0736 014 415.
4. Este important sa stiti sa NU puneti RAMBURS coletul, banii se pun doar in contul dvs iban de la banca unde aveti card.
5. Plata se face in contul dvs imediat dupa ce produsul ajunge la noi si este verificat sa nu prezinte urme de uzura / purtate , sa abie etichetele si ambalajul corespunzator exact cum au fost livrate, va rugam in colet sa gasim un bilet cu numele detinatorului de card si contul iban.
6. Banii ii primiti pe card, in momentul in care ajunge coletul la noi, in maximum 14 zile.
7. Termenul de retur acceptat de site-ul nostru se realizeaza in 14 zile lucratoare.
8. Adresa la care produsele trebuie returnate este: Strada Anibal Teohari, Nr. 3, Sector 5, Bucuresti, la sediul AndraRose, telefon 0736 014 415.
Politica de schimb masura sau produs
În cazul în care doriți să efectuați un schimb, trebuie să urmați pașii următori:
Ambalați corespunzător produsul și trimiteți-l prin curier la adresa depozitului: la unde se afla punctul de lucru : Str Anibal Teohari nr.3, București, Sector 5 cu taxa transportului suportata de dumneavoastra. În momentul când ajunge la noi, va trimitem altă mărime/produs pe care l-ati specificat in momentul in care ati completat formularul de retur. Taxa transportului pentru când vom trimite coletul către dumneavoastră cu produsul la schimb este în valoare de 20 lei. Puneți de asemenea în interiorul coletului o hârtie pe care să scrie "Schimb cu mărimea/produsul *XX*. Unde *XX* este mărimea/produsul pe care îl doriți dvs si numarul de telefon cu care a fost plasata comanda sa va putem gasi comanda in sistem.
Termenul de schimb acceptat de site-ul nostru se realizeaza in 14 zile lucratoare.
Returul se va face in urmatoarele conditii:
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor la adresa mentionata pe plicul expedierii in max 14 zile lucratoare de la achizitionarea lor fizica.
Produsul poate fi returnat fara nici un fel de motiv numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata. Banii se vor returna in max 14 zile lucratoare in contul clientului bancar sau prin alte metode stabilite impreuna.
Nu se accepta returul in cazul persoanelor juridice conform OUG 34/2014 Privind Drepturile Consumatorului.
Bijuteriile si hainele , trebuie sa le acordam o atentie deosebita , mai jos voi enumera cateva sfaturi pentru ca bijuteriile d.voatra sa isi pastreze stralucirea si frumusetea :
– Pastrati bijuteria in ambalajul original , intr-un săculeţ pentru bijuterii dintr-un matrerial moale precum catifeaua sau casete speciale de bijuterii pentru a evita zgarieturile.
– Scoateţi-vă bijuteriile inainte de a vă spăla pe maini, de a inota in piscine sau in mare sau inainte de a utiliza produse pentru ingrijirea corpului si a parului, nu utilizati parfumuri, fixative pentru păr, săpunuri si lotiuni, crème , uleiuri deoarece aceste produse ar putea dăuna si reduce durata placajului materialului, de asemenea putand decolora sau atenua strălucirea cristalelor.
– Evitati contactul cu apa fierbinte.
– Evitati loviturile bruste deoarece ar putea cauza zgarieturi si alte daun
-Nu spalati vasele cu bijuteriile pe mana
-Nu bagati bijuteriile in masina de spalat , nu le lasati in soare .
– Sterge bijuteriile cu o carpa speciala sau una moale din bumbac pentru a indeparta impuritatile depuse in timp pe suprafata acestora.
– Scoate-ti bijuteriile inainte de a merge la culcare.
– Important este sa iti pastrezi bijuteriile pe categorii (nu amesteca lantisoare cu perle, sau pietre (semi)pretioase cu obiecte corozive, aur sau argint cu alte bijuterii placate
– Pietrele semipretioase opace (turcoaz, malahit, lapis-lazuli, onix etc.) se curata doar prin stergere cu o carpa umeda. Evita solutiile de sapun, ammoniac, accetona sau alte produse chimice. Deoarece aceste pietre sunt poroase ele absorb respectivele substante care le pot decolora
Pentru curatarea produselor va rugam respectati indicatiile afisate pe eticheta produsului !
Formularul de retur il gasiti la acest link https://www.andrarose.ro/formular-retur-produse si se va trimite automat catre noi. Pentru a procesa un retur, dati click aici.
Daca optati pentru a printa formuarul, gasiti un model mai jos :
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare telefonica sau in scris , la sectiunea contact al siteului nostru.
Garantia nu acopera sub nici o forma produsele utilizate/uzate daca nu s-au respectat conditiile de intretinere ale acestora .